Вас вітає соціальний педагог Ізюмського ліцею № 4 Ізюмської міської ради Говтва Вікторія Віталіївна
На час карантину працюю у дистанційному режимі
ЗВЕРТАЙТЕСЬ на e-mail: vgovtva01@gmail.com або безпосередньо на мій блог https://sozpedagoggovtva.blogspot.com/ через
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Графік роботи: Понеділок - п'ятниця з 8.00 до 14.30 включаючи онлайн-консультації
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Не обіцяй добро
чинити людям, а просто, якщо можеш, то зроби…»
Тема над якою
працюю: «Успішна соціалізація та розвиток дитини відповідно до вимог сучасного
суспільства».
Завдання:
-
забезпечення,
збереження і зміцнення фізичного, психологічного і соціального, морального
здоров’я особистості;
-
формування
моральної свідомості, моральних якостей, соціально значущих орієнтацій і
установок у життєвому самовизначенні і моральної поведінки;
-
створення
сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації
можливостей дитини, її позитивного потенціалу в соціально корисних сферах
життєдіяльності, попередження тупикових ситуацій в особистісному розвитку;
-
надання
комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги і підтримки.
Що робить соціальний педагог:
Основним змістом діяльності соціального педагога закладу освіти є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально-виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров'я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень у соціальному розвитку особистості.
Відповідно
до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009р. №616
«Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти
України» соціальний педагог навчального закладу:
Ø вивчає
та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів мікроколективу (класу чи
групи), шкільного колективу в цілому; досліджує спрямованість впливу
мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного
виховного потенціалу соціального середовища та джерела негативного впливу на учнів;
Ø прогнозує
на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін
соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня; прогнозує
результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів
становлення особистості;
Ø дає
рекомендації учням, батькам або особам, які їх замінюють, вчителям та іншим
особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну
соціально-педагогічну допомогу учням, які потребують піклування чи перебувають
у складних життєвих обставинах;
Ø сприяє
захисту прав учнів, представляє їхні інтереси у службі у справах дітей, у
правоохоронних та судових органах;
Ø бере
участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, ведення
здорового способу життя, сприяє попередженню негативних явищ серед учнів;
Ø надає
соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб, учнів; здійснює
соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу,
соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій учнів; сприяє
соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне
самовизначення та соціальну адаптацію молоді.
Питання, за якими можна звертатися до
соціального педагога:
— формування гуманних відносин між
учнями та педагогами;
— охорона і захист прав та інтересів дітей;
— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та поза
навчальній діяльності;
— організація та координація різних видів поза навчальної діяльності дітей і
підлітків;
— попередження конфліктів в учнівських колективах;
— допомога у професійному самовизначенні;
— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи
ризику”;
— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання
допомоги учням.
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.